Saturday, November 28, 2009

Cerita Hari Raya

Posted by emaduel at 10:30 AM
Cerita 1

Aku da siap2 nak g semayang raya ni, adek aku ela mintak tolong hantar gi keje..cess, raya2 pun keje ke..tu la adek2 aku; engah n ela both of them keje pagi raya..agak terkilan la tak dapat nak perform solat sunat for this year tp nak wat cane?adek mintak tolong.da la die da terlambat..pagi ni lak celcom macm ape je...langsung tak le nak cal, msg and ape2 je la..how eh if there is emergency ke, orang mati ke? aku tak paham la celcom ni..their service makin teruk day to day k? haruskah aku tukar no len ni?

Cerita 2

Me,makayah n adek went to Gapi, on the way tu singgah jap beraya umah Kak Ita..At last berjaya jugak our family datang umah kak ita tu..da la sesat..To Kak Ita, thanks a lot eh..banyak gle akak masak..serius sedap,kak..tak puas nak makan..nnti buat la lagi...ehehe..i luv lontong..tapi kesian kat my mum la..ader ke pagi2 tu die makan nutrimeal..haha,goda la die cane memang die tak makan sbb memang rase tak nak makan.die makan sikit je sbb nak jaga hati kak ita..

Cerita 3
After beraya rumah kak ita, we went to Mydin Rawang..My bro want to buy his stuff..kat pintu masuk, aku n mak kena tahan..ader ke guard tu suruh letak handbag kat tempat letak barang n keluarkn purse je..GILE ke ape??aku memang tak puas hati....mamat ni saja cari gado ngn aku ni..aku suruh semua orang yang ada dalam tu keluar letak handbag dorang kat tempat barang gak.baru la fair..bodoh ke dier bukannye bag besar pun,handbag tu..last2 die suh gak aku masuk,sbb bile aku pusing belakang ghamai upenye tak dapat masuk sebb aku duk kat tengah2..ha padan muka kau.cari pasal ngn aku lagi.

Cerita4
Petang nye aku study pasal USANA tru Cadangan Pengambilan produk USANA book..a lot of info yang aku dapat[will story in next entry].Then, malam tu tgk cite fav ku;Nur Kasih..aku suke gle endingnye..and diteruskan cerita Sheila Rusli berlakon tu..I really like her..the way she actings and die bole bawak watak dengan baik sekali..
sungguh sedih citente..

Begitulah aku spend time with my family in celebrate Raya Haji for this year.Sekian..

p/s:Kita akan menghargainya bila kite kehilangannye..

0 comments on "Cerita Hari Raya"

 

EmaDuel Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal